Auginkite paskyrą kurdami įtraukiantį turinį
Kaip sukurti įtraukiantį vaizdinį ir tekstinį stebėjimą, kad jūsų atsakymą augtų sparčiau?
Į šiuos klausimus atsakymus sužinosite perklausę šį kursą.
Mokymuose bus pateikta teksto rašymo struktūra, veiksmingi patarimai vaizdo turinio kūrimui. Taip pat sužinosite apie turinio formatą, kiekvieną iš jų privalumų bei trūkumų.
Kursas
Tekstų rašymo metodas
Tekstų rašymui dažniausiai naudojuosi AIDA modeliu, kuris yra vienas iš klasikinių rinkodaros įrankių, padedantis suformuoti įtikinančius ir veiksmingus tekstus. AIDA yra akronimas, susidedantis iš keturių etapų: Dėmesio pritraukimas - Attention, Susidomėjimo sukėlimas - Interest, Noras Desire ir Veiksmas Action. Šis modelis yra plačiai naudojamas ne tik tekstų rašymui, tačiau ir kitose rinkodaros srityse.
Dažniausiai daromos klaidos
Žinant, kokios klaidos daromos dažniausiai, galima lengvai jų išvengti.
Turinio tipai
Socialiniuose tinkluose keturi įrašų tipai. naudoti, galima sparčiau užauginti visus savo, negu viešinant tik istoriją arba dedant vien tik įrašus. Labiausiai mėgstamas algoritmų - tai video formatas.